4 Ocak 2009 Pazar

Kızgın Allah ve Doğru Bildigimiz Kavramlar

doğru bildiğimiz kesinliğine hiç kuşku duymadan inandıgımız kavramların yalnış çıkabilceğini düşünün mesela ahirette hesap verirken yaratıcının dalgacı ve matrak olduğunu düşünün olum siz hele neler yapıyodunuz öle 1 ay yemek yemeden,oruçmuydu adı ha ha oruçç hahaha gülse sonra ciddileşip zılgıtı çekse ulan dese dünyanın birçok yerinde günlerce agzına bişeyler koyamadan ölen milyonlarca insan var siz tutmuş teatral showlar düzenliyosunuz dese,sonra nedese... hah!! hz. ibrahim rüyasında coşup dellenmiş alıp götürüyor oğlunu kesecek bende müdahele etme gereğini duydumki bu coluk cocuk kesme işi gelenekselleşmesin dese allah ve devam edrek...ona bir koç yolladımki buda mucize kavilinden bişe değil zaten o cağlarda koyun kuzu takımı dünyada varlıklarını sürdürüyodu ;allah devam ediyor: -bir koçu ikna etmem zor olmadı öbür dünyada bir kaç balya ota anlaştık ve koçu ibrahim kuluma yolladım koçu aldı kesti oda ama sefil kullarım ben nerden bileyim sizin her yıl milyonlarca hayvanı telef edeceginizi diye sinirlense yeniden ,hadi et yiyorsunuz anlıyorumda bu hacılar neden onbinlerce kuzuyu kesip toprakaltına gömer kabelerde diye cıkışssa ve devam ederek ya islam aleminin görgüsüzlüğüne nedemeli hadi diyelim bi çeşit totem durumu var iş genelekselleşmiş ama bu etlerin kaçı gercek sahibini buldu koyunları elalemin gözü önünde gırtlaklayıp keserken hiçmi insafa gelmediniz dese sonra allah ve melekler gülerek işi namaza getirse ya cocuklar siz napıyodunuz öle benim adımı yadedip oturup kalkıyodunuz ama bre riyakarlar bu camileri allah adına dolduran cahiller dese hiç düşünmedinizmi ben adıma boşboş okunan dualara değil işlnen amellere bakarım allahuekber deyip savaşlarda ve terörist eylemlerde insan canını güya benim adıma alan gaflete düşmüş zavalılar dese nederiz ona sonra konuyu allaha şirk koşanlara getirse ulan siz ne menem şeylersinizki beni siyasete ve maddiyata konu edenlerin peşinden koştunuz düzmece hacı hocalara milyarlar akıttınız kul hakkı yediniz dünya nimetleri ugruna benim adımı agzınıza almaktan çekinmediniz dese ne cevap veririz ona..

Hiç yorum yok: